Vi mener at du som privatkunder gør os en tjeneste, når du gør dig den ulejlighed at indgive en garanti-reklamation. Derfor gør vi også vores bedste for at håndtere din sag så hurtigt, professionelt og problemfrit som muligt. For at opfylde dette, og for at kunne give dig den bedst mulige service, har vi udviklet et supportsystem på vores hjemmeside, som skal sikre at alt nødvendig information samles på ét sted.

Sådan opretter du en garanti-reklamation i vores supportsystem. Proceduren er enkel:


1. Forbered din dokumentation


For at kunne registrere en garanti-reklamation i vores supportsystem, skal du have følgende dokumentation klar:
  1. Kopi af købskvittering som digital fil - MEGET VIGTIGT. Har du ikke en printer med scannerfunktion, kan du tage et billede af kvitteringen med din telefon.
  2. Fotos der så tydeligt som muligt viser den reklamerede del. I nogle tilfælde vil det være nødvendigt at fremsende dele til reparation eller ombytning. Bemærk at vi kun udskifter defekte dele.

2. Opret en sag i vores supportsystem


Proceduren består af 5 enkle punkter, som er beskrevet her nedenfor. Når du er klar til at oprette din garanti-reklamation skal du blot klikke på knappen "Gå til reklamationssystemet".

Beskrivelse af proceduren for oprettelse af en reklamationssag.
  1. Klik på "Ny sag"
  2. Under overskriften "Opret uden konto" udfylder du felterne til e-mail og navn og klikker på "Opret sag"
  3. Udfyld alle relevante felter og beskriv de fejl eller mangler du oplever ved produktet.
  4. Upload nødvendig dokumentation: Købskvittering og billeddokumentation af produkt, ved at klikke på knappen "Upload filer". (Du kan også trække dem til feltet "Slip filer her".)
  5. Klik på "Opret ny sag"
En kvittering på at sagen er oprettet, vil blive sendt til den mail du angav under punkt 2. Du vil kunne få adgang til din sag via linket i mailen, og du kan altid logge ind i systemet ved hjælp af sagsreference, e-mailadresse og adgangskode.

Når din sag behandles, vil du modtage en mail. DU skal IKKE besvare denne mail, men istedet klikke på linket til sagssystemet, hvis du har behov for at afsende et svar til os. Vi kan desværre ikke garantere, at din mail behandles, hvis den bliver afsendt udenfor systemet.

knap-privtkunde-dk


reklamationer
& support

Opret ny sag her

Supportikon


Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på 70 22 68 56


Sitemap

Kundeservice

Telefonerne er åbne
Mandag-torsdag: 08.00-16.00
Fredag: 08.00-15.30

DANSK: +45 7022 6856
SVENSK: +46 0771-188 819




Swim & Fun Scandinavia ApS


Administration &
kundeservice

Ledreborg Allé 128K

DK-4000 Roskilde
Tlf.: +45 7022 6856
Mail: info@swim-fun.dk
CVR-nr. DK30530136

Kontorets åbningstider:
Mandag - torsdag: 08.00-16.00
Fredag: 08.00-15.30
Lørdag - søndag: lukket

Serviceværksted &
returvare

Fagerholtvej 12
4050 Skibby
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies.